Število marketingov, ki jih lahko izvajamo preko spleta je zares veliko. Ker nočete vlagati v vse vrste marketinga, se hočete odločiti za enega, ki pa bo tudi najboljši. Takšen je tudi tako imenovan spletni marketing, ki ga poznamo tudi pod imenom inbound marketing. Ta je najbolj učinkovit marketing, ki ga kot podjetje lahko izvajate. Dandanes ga uporablja vedno več uporabnikov, ki so nad rezultati oglaševanja tudi presenečeni in zadovoljni. Se je pa spletno trženje pojavilo že leta 2004 in od takrat ima vedno več uporabnikov, med njimi ste lahko tudi vi.
Inbound marketing v bistvu deluje na delanju objav, ki bodo pritegnile morebitne stranke. To delate preko različnih spletnih kanalov. Čim boljše boste ustvarjali objave, tem več strank boste s tem pridobili. Prav tako se bo obisk vaše spletne strani povečal. Notri je potrebno vložiti kar nekaj časa, ampak bo vse to potem poplačano. Je pa to tudi nevsiljivo oglaševanje, ki ga ljudje danes že pogrešajo. Vsepovsod vidimo samo oglase, ki jih podjetja na neka način vsiljujejo ljudem. Vsebinski marketing pa je ravno nasprotno in na nevsiljiv način privabljate stranke na vašo spletno mesto. Zato je tudi ta način oglaševanja tako uporaben in se ga morate lotiti tudi vi, če hočete vaše podjetje ponesti višje na lestvici.
Vsebinski marketing oziroma inbound marketing temelji tudi na ustvarjanju blog vsebin. Tudi tako lahko na svojo spletno stran privabljate ljudi. Vsebina na spletnih omrežjih pa mora biti razumljiva, ne preveč dolga in ne preveč kratka. Prav tako seveda ne pozabite dodati kakšne slike k sami vsebini. Tako bo objavo videlo veliko več ljudi, ki bodo potem mogoče tudi zainteresirani za vaše storitve. Res se izplača potruditi in v vsako objavo vložiti ves svoj čas. Pazite tudi, da redno objavljate in ne preveč objav na isti dan. S tem, če naredite preveč objav, lahko tudi odbijate ljudi, česar si pa ne želite.