Kako se lotiti spletne prodaje produktov za otroke (vzmetnice, otroška oblačila,…)?

Kako se lotiti spletne prodaje produktov za otroke (vzmetnice, otroška oblačila,…)?

Ponudniki, ki že danes na spletu prodajajo, prvenstveno produkte za otroke (npr. otroška oblačila, vzmetnice za otroke, pohištvo za opremljanje otroških sob, otroške igrače, ipd…), dokazujejo, da trg za nakup najrazličnejših reči za otroke, zagotovo obstaja, potrditev za to pa dobimo tudi s hitrim pregledom npr. kolikokrat spletni uporabniki na Googlu, vtipkajo na mesec, npr. otroške igrače, otroška oblačila, otroške vzmetnice, ipd…

Slika raziskave količine mesečnih vtipkanj (s pomočjo Googlovega načrtovalnika ključnih besed) je prikazana spodaj:

Kako se lotiti spletne prodaje produktov za otroke

Iz slike ni razvidno samo koliko vtipkanj imajo posamezne ključne besede, v Google, na mesečni ravni (slovenski Google), ampak tudi, da je konkurenca za posamezne besede oz. iskanja za produkte za otroke, VELIKA.

Tudi to je podatek, da je spletni trg za prodajo produktov, primernih predvsem za otroke, očitno živ in živahen.

Grafi na sliki tudi pokažejo sezonska nihanja za posamezne produkte, primerne za otroke. Zanimanje za otroške igrače npr. naraste v obdobju po poletnih počitnicah (ko se začne šola in traja vse do novega leta).

Zanimanje za otroške vzmetnice ima svoj vrh npr. v začetku leta, za otroška oblačila se najbolj starši zanimajo okrog Februarja in Marca.

Iz takšnega, hitrega pregleda (priporoča se uporaba več orodij za raziskavo trga na spletu), imamo na voljo za razvoje spletne prodaje (na Googlu), dve možnosti.

Prodaje za otroke primernih produktov, se lahko lotimo s pomočjo tega, da za promocijo produktov plačamo oglase (npr. Google ads, če želimo, da se naša spletna stran prikaže na prvi strani Googla – kjer je tudi največ spletnih obiskovalcev), ta metoda pa je primerna predvsem takrat, ko je sezona prodaje oz. zanimanja za posamezne otroške artikle, pred vrati.

Za plačljivo oglaševanje se je npr. smiselno odločiti za otroške igrače, v vsakem obdobju po poletju. Če imamo oglaševalskega budžeta na voljo dovolj, ni narobe, če plačljivo spletno kampanjo, zastavimo kar za celotno obdobje do novega leta.

Spletni marketing brez plačevanja za Google ali Facebook oglaševanje

Za razliko od večine podjetij, ki se nastopa na Googlu in trženja preko interneta, loteva s plačljivimi kampanjami (zakupom ključnih besed), je prav, da omenimo, da sicer na internetu obstaja tudi možnost brezplačnega pridobivanja obiskovalcev na spletno stran.

A v preventivno opzorilo povejmo, da nič na internetu ni povsem brezplačno, četudi tako zgleda, na prvi pogled.

Za razliko od plačljivih spletnih kampanj (npr. čez Google Ads), kjer praktično takoj, z vklopom oglaševalske kampanje, povečamo obisk naše spletne strani, saj se naša spletna stran, na zakupljene ključne besede, takoj znajde na prvi strani Googla (kjer je največ spletnega prometa), obstaja možnost spletnega marketinga in povečevanja vidnosti, tudi s t.i. imenovanim vsebinskim marketingom, za katerega sicer res ne gre denar, a zanj potrebujemo ogromno časa in volje.

Rezultati ustvarjanja spletnih vsebin v marketinške namene, so lahko vidni in opazni naši ciljni publiki šele čez leta (svoj strošek pa seveda predstavlja tudi izdelava posameznih spletnih vsebin: video vsebine, blog zapisi, pdf katalogi, slike, podcasti,…)

Za neplačljiv spletni nastop, t.i. seo spletni nastop, imenovan tudi vsebinski spletni marketing (ki zahteva najmanj 6 mesecev dela /ob pogoju, da vemo kaj delamo), se odločamo najmanj 6 mesecev pred začetkom vrhunca zanimanj za posamezen otroški artikel.

SEO optimizacijo za npr. lesene igrače, se splača (po zgornji sliki) zastaviti, okrog marca ali aprila, zato, da bomo na prvi strani Googla, z ključno besedo “lesene igrače” v najbolj aktualnem času, zagotovo zraven.

Še beseda o “moči spletne konkurence”?

Močna konkurenca je in ni hudič.

Dosti spletnih prodajalcev se močne konkurence ustraši, a je po drugi strani res, da se ravno od močne (in ne lahke) konkurence, lahko tudi največ naučimo.

Hkrati je Googlov poslovni model nastavljen tako, da se ne brani denarja nobenega. Če smo torej nekoliko manj podkovani (npr. na seo področju, kjer Google ne pobira denarja, gre pa za to naš čas), vam zagotovimo, da se Google ne bo branil vašega denarja, na plačljivem oglaševalskem področju. In bo torej tudi vašo spletno stran, z otroškimi artikli, prikazal na prvi strani Googla.

Četudi bo vaš, plačljiv oglas, morda pozicioniran nižje od konkurenčnega, se ne ustrašiti te metode spletne prodaje, zato, ker ogromno speltnih obiskovalcev, že zaradi človeške narave, rado pogleda na več spletnih strani, preden se odloči za nakup.

Verjetnost, da bodo kupili pri vas, ne pa pri konkurenci, pa se še poveča, če boste na svoji spletni strani, znali poskrbeti za individualno, samozavestno, navdušujočo in tudi duhovito predstavitev. Samozavest in duhovitost (tudi na spletu), prodajata. In prodata.

Priporočamo še: 3 top nasveti za izboljšanje spletne prodaje in 5 preprostih trikov za povečanje prodaje preko interneta

Zelo uporabe video o tem kako npr. prodajati otroška oblačila preko spleta, je prikazan tudi spodaj: