Spletno oglaševanje v primeru slabega obiska spletne strani

Imam občutek, da slab obisk spletne strani še vedno predstavlja za kar precej podjetnikov, prvi problem zaradi katerega ne pridejo do spletne prodaje.

Eden izmed zapisov iz Moz-a iz preteklega tedna, daje na to temo kar malo misliti.

Na Mozu so pretekli teden, ponovno objavili zanimivo objavo na temo prometa na spletnih straneh, sicer pa tisti, ki se s spletnim marketingom ukvarjamo dalj časa, Moz tako ali tako najbrž redno spremljamo.

Pa vseeno.

slab obisk spletne strani oglaševanjeZapis, v katerem so navedene številke iz tabele na mozu, govori o študiji prometa, ki ga uspemo dobiti iz spleta glede na dolgorepe ključne besede (posebej za namizne računalnike, posebej za mobilne naprave in še posebej za priznane blagovne znamke ter srednje in manj prepoznane znamke).

Predlagam, da se v številke kar malo poglobite in, če ne drugo, preverite ali njihove ugotovitve držijo tudi v vaših primerih.

Po domače: prva naravna pozicija na Googlu vam bo prinesla cca. 19% vseh klikov, ki se zgodijo na prvi strani Googla.

Več: kako uspešno oglaševati z bloganjem

Da bi lahko “vnaprej” predvideli koliko obiska nam to prinaša, bi bilo super vedeti, koliko vsega obiska se na prvi strani Googla tudi zgodi.

To pa nam pove, med ostalimi tudi Google Keyword planer.

Do te objave sem sam, svojim stranem predvideval cca. 17% obiska (če revice seveda na določeno ključno besedo spravim na prvo mesto) in, ker raje delam tako, da upoštevam črne scenarije pred belimi, osebno, še vedno v svojih kalkulacijah jemljem 17% za predviden obisk na določeno ključno besedo (če sem slučajno z njo prvi).

Kako sem računal?

Dam primer: ena izmed strani, ki jo vodim, ima na ključno besedo (ker gre za nišno, nič več ne povem, za katero gre), na mesec cca. 1700 vtipkanj. Kar v primeru 17% zaradi prve pozicije prinaša cca. 289 obiska.

Po zgornji tabeli lahko vidite kako predviden % pade, če boste na Googlu drugi, tretji, četrti in tako naprej.

Bolj pozorni boste opazili, da je biti 11. , bolje kot biti 10 in biti 21. bolje kot 20. Pač pozicije višje v vidnem polju obiskovalca, več prinašajo.

Za moj primer lahko potrdim, da številke kar držijo.

Vprašanje pa je, kako priti do več prometa.

→ Ena pot je, da najdete prosto nišno domeno s solidnim številom vtipkanj in jo poskušate pripeljati višje. Predlog: poiščite jo.

Ker to sicer je pot, niti približno pa ta pot ne zadošča zato, da boste rekli, da ste splet osvojili in, da vam spletni posel prinaša dovolj, da vam drugo ni treba početi.

Razen, če ni ekstra, ekstra domena za produkt, za katerega imate ekskluzivno pravico in ekstra super razliko v ceni.

→ Druga pot (sicer lažja), da pridete na prvo mesto na prvo stran Googla, je, da si omislite svoj unikatni brand in gradite na njem. Pozicija bo sicer hitro prva, a, ker brand ni poznan, to ne pomaga ravno dosti. Bo treba zgraditi trust, kakovostne vsebine in materiale in predvsem minil bo čas, da vam bodo zaupali in začeli od vas kupovati.

→ Tretja pot je, da poiščete miks od kakšnega jurčka navzgor klikabilne besede in vašega branda. Po eni strani pridobivate promet in že klikabilne in iskane besede, po drugi strani pa počasi gradite na to besedo tudi brand.

→ Četrta pot (vsaj zame nujna), je, da ob trudu, da dvigujete ključno besedo nišne domene, kakovostno ustvarjate vsebine tudi na dolgorepe besede.

Zakaj?

Preprosto zaradi zgornjih številk. Slaba petina prometa na 1000 iskanj težko ključno besedo je 200. Nič več. 200 obiskovalcev še ni 200 kupcev. O povprečni konverziji smo se že pogovarjali. In, če še vedno držijo številke okrog 0,5%, pomeni tak obisk 1 sled.

Če je ta sled naročilo, je to recimo ok. Če je ta sled šele e naslov, telefonska številka ali zgolj samo dolvleka vašega top priročnika, še to ni niti en kupec.

So, what you will need, je nenehen dotok rasti novega obiska in nenehno izboljševanje stopnje konverzije obstoječega obiska.

Do novega obiska pridete z dvigovanjem pozicije svoje spletne strani. Če ste izbrali nišno domeno, boste enkrat (morda) prvi. Morda.

Četudi boste, to s spletnimi nebesi nima veze. It doesn’t mean, da je spletni posel postavljen.

S promocijo strani in z novimi besednimi zvezami boste pridobivali še več prometa.

Zato predlagam naslednje:

za svoj spletni nastop ali še bolje, za rast svojega spletnega nastopa, poskrbite za to, da bo vaša spletna stran napredovala konstantno po kakovosti vsebin (in pisanih prispevkov) ter, da se boste konstantno trudili dvigovati SERP.

Če je že ta najvišje, pa se trudili, da tam tudi ostane.

Oznake besed: slab obisk spletne strani oglaševanje