Kdaj vam ni (in kdaj vam je) potrebno izbrati digitalno agencijo za vaš spletni nastop?

Ena izmed največjih dilem, ki jih imamo spletni ustvarjalci in vsi podjetniki, ki smo zainteresirani za tak ali drugačen spletni nastop, je nedvomno ta ali naj neka “digitalna opravila” in aktivnosti izvajamo sami oz. v okviru svojih kapacitet ali je pač bolje, če nekatera dela in aktivnosti prepustimo digitalnim agencijam (ki se pač s svojim poslom in digitalnim nastopom, ukvarjajo redno).

Glede na to, da ima vsaka stvar svoje pluse in minuse, si spodaj, skozi zelo preprosto pojasnitev, preberite, kdaj je bolj primerno odločiti se, da vaš digitalni trženjski nastop zaupate agenciji in kdaj je bolje, če se spletnega marketinga, lotite sami.

digitalna agencija

Kdaj vam ni potrebno za vaš spletno nastop izbrati digitalne agencije?

Digitalno agencijo zagotovo ne bo potrebno izbrati, v kolikor posamezne veščine za spletni nastop, posedujete sami oz. v okviru kapacitet znotraj vašega podjetja. Pogosto so veščine, ki jih podjetja posedujejo že sama, v takšni ali drugačni obliki, grafična obdelava materialov, priprava tekstov za promocijske materiale, udejstvovanje na družabnih omrežjih, priprava vsebin za spletno stran, priprava gradiv za tekstovne pr prispevke v tiskanih medijih, priprava itinerarja za intervjuje in live evente in podobno.

Največkrat spletna in marketinška dela, ki zahtevajo neke rutinske naloge, ni potrebno prepustiti spletnim agencijam, saj jih, v kolikor si znamo v okviru svoje marketinške službe, čas ustrezno optmizirati, lahko razporedimo znotraj našega kadra. Hkrati pa znajo ravno rutinska marketinška opravila zelo najedati stroške – če jih zaupamo agencijam.

V katerih primerih izberite digitalno agencijo..?

Digitalna agencija in njihovo znanje bo nedvomno prišlo bolj prav v primerih, ko potrebujemo za svoj celoten npr. spletni nastop, izdelavo trženjske in na sploh marketinške strategije, ko potrebujemo specifična znanja, npr. postavitev osnovne strukture in arhitekture spletne strani, optimizacijo spletne strani, agencija za digitalni marketing pa zelo pogosto pride tudi zelo prav, ko v podjetjih dozori potreba po integraciji trženjskih pristopov na različnih npr. spletnih ali drugih komunikacijskih kanalih. In pa tudi, ko se v podjetju pojavi potreba po strateškem pristopu k marketingu.

Digitalna agencija bo tudi bistveno hitreje, najbrž pa tudi ceneje, sestavila trženjsko strategijo v skladu s predvidenim marketinškim budžetom, obenem pa ima tudi izkušnje iz nastopa na posameznih digitalnih kanalih, neprimerljivo večje.

Cene agencij za digitalni nastop (ppc cene vs. cena seo optimizacije spletne strani)

Digitalne agencije, ki ponujajo plačljivi spletni nastop podjetij na internetu,s pomočjo plačevanja oglaševalskih spletnih kampanj (npr. Google ads ali Facebook oglaševanje), so največkrat sestavljene tako, da zajemajo fiksni znesek za upravljanje oglaševalskega računa (v Sloveniji se ta znesek giblje med od 100€ mesečno naprej) plus marketinški znesek, ki ga je podjetje pripravljeno nameniti digitalnemu, spletnemu oglaševanju.

Zakup ključnih besed je sicer dražji (a bolj ciljan), kot facebook oglaševanje, najcenejša (pravzaprav brezplačna), a časovno zelo zahtevna, pa je optimizacija spletnih strani (SEO). Spletna optimizacija sicer prinaša najboljše rezultate, a so ti žal povezani z delom na spletni strani na dolgi rok –  v nekaterih primerih celo z delom nad enim letom.

Do cene seo optimizacije, pridete na povezavi.

V kolikor določena digitalna agencija celo upravlja vodenje digitalnih kampanj za podjetja, ki so sorodna naši branži, je to samo še dodaten plus, saj že povsem natančno razume, kak pristop ubrati na posameznem digitalnem kanalu.

Dodatno: How to choose the right digital agency for your buiness – Forbes